Mod

Felhő megoldások

2016-ban a privát és publikus felhő megoldások ötvözésével oda helyezhetik a kiszolgálókat és az adatokat, ahonnan azt a leghatékonyabann érhetik el.

Segítünk az egyensúly megteremtésében!

Szolgáltatások

Ne törje magát, hogy a tevékenységétől, üzleti folyamataitól idegen kompetenciákat szerezzen meg. Az informatikai megoldásokat bízza ránk, hogy Ön kizárólag a saját üzletére koncentrálhasson. 

Így segítünk sikeresnek lenni.

Felhőszolgáltatásaink

A Piacon - nem véletlenül - egyre nagyobb igény van arra, hogy költséges beruházás gondolatától megszabadulva, azonnal jussunk magas színvonalú szolgáltatáshoz. Felhő megoldásaink alapja, hogy olcsón, rugalmasan kínálunk olyan megoldásokat, amelyek drága nagyvállalati funkciókat biztosítanak (mint magas rendelkezésre állás, katasztrófa tűrés), mindezt kis és közepes vállalatok számára. Előnyünk a multinacionális felhő szolgáltatásokkal szemben, hogy velük ellentétben - ha kell - meg tudjuk mondani, hogy kiszolgálóink hol vannak és milyen biztonsági intézkedésekkel védjük azokat, valamint a mi adatbázisainkon száz százalékig biztosan nem futnak viselkedés elemző alkalmazások.

ModMail+
csoportmunka támogatás

Az emailek felhasználási köre jelentősen kibővült, már nem csak két személy közötti kommunikációban használjuk azokat, hanem többszintű információt továbbítunk vállalkozáson belüli csoportok vagy a vásárlóink felé. Az üzenetek kezelése, szortírozása a napi munkaidő egyre nagyobb részét veszi igénybe.

Információ átadásához, találkozók szervezésére, folyamatok ütemezésére, dokumentumok megosztására az áttekinthető munkavégzés érdekében egy felület használata szükséges. Ezeket, a közös munka céljára széles körű funkciókat biztosító megoldásokat nevezzük csoportmunka-támogató rendszereknek. Amelyek az általunk kínált elemekkel – úgy, mint garantált magas rendelkezésre állás, biztonsági mentés – kiegészítve egy átfogó szolgáltatásként értelmezhetők.

  • A beszélgetéseket csoportosító nézet használatával könnyen, egyben áttekinthető  az azonos témában folytatott összes levelezés, dokumentum.
  • Lehetősége nyílik üzenetek megjelölésére, vagy határidőt rendelhet azokhoz a későbbi feldolgozás érdekében.
  • Szűrők hozzáadásával, valamint a kéretlen reklámlevelek automatikus blokkolásával az üzenetek kezelése kevesebb időt vesz igénybe.
  • Mappákat és almappákat hozhat létre, csoportosíthatja üzeneteit, címjegyzékeit, és megoszthatja azokat kollégáival, a gyorsabb és hatékonyabb információáramlás, valamint a feladatok pontos delegálása érdekében.
  • A fejlett kapcsolatkezelő megoldásoknak köszönhetően ugyanazon, összehangolt adatokat éri el a számítógépén használt levelezőrendszerbe és a mobiltelefonján egyaránt.
  • Naptár és feladatszervező funkciók támogatása nélkülözhetetlen, hiszen közvetlenül egy levélre kattintva hívhat össze új találkozókat az összes érintett bevonásával, ahol is a találkozóhoz szükséges információk mind megtalálhatók a levelezésben.
  • Áttekintheti kollégái időrendjét, amennyiben valamely meghívott a kijelölt időpontban nem elérhető, a rendszer azt már a meghívó elküldése előtt jelzik.

ModDoc+
dokumentum menedzsment

A vállalkozásoknál az elvárásokkal ellentétben nem csökkent, hanem kifejezetten nőtt az előállított papírmennyiség. Ez számtalan problémát vet fel, amelyekre – a napi folyamatokat elősegítő – megoldást kínálunk.

A papíralapú iratok kezelésének minimalizálására, a dokumentumok elektronikus formában tárolására és továbbítására összeállított szolgáltatásunk. Az első lépés az ellenőrizhető, biztonságosan szabályozható vállalati környezet létrehozásához és a költségek csökkentéséhez. Kisvállalkozások esetében az egyes munkafeladatok definiálására, a szükséges lépések és azok felelőseinek meghatározására is kiválóan alkalmazható.

A papíralapú dokumentumok tárolása helyigényes, cégen belül megtett útvonaluk követése pedig szinte lehetetlen feladat, ezzel számos probléma okozói. Intelligens dokumentumkezelés alatt egy olyan rendszert értünk, ahol:

  • a keresett dokumentum másodperceken belül megvan
  • bizalmas adatokhoz csak az arra jogosult személyek férhetnek hozzá
  • verziókövetés áll rendelkezésére, azaz bármelyik korábbi állapot visszaállítható a folyamatos szerkesztésben lévő iratból, nincsenek véletlenül törölt vagy felülírt dokumentumok
  • egy többszereplős jóváhagyási folyamat is percek alatt végbe mehet, több napos késlekedés nélkül
  • pontosan követhető a dokumentumok útja, és hogy ki mit módosított azokban
  • egy iratot csak akkor kell kinyomtatni, ha arra már valóban szükség van.

ModBackup
online mentési szolgáltatás

Vállalkozása működésének biztonsága érdekében szükséges az előállított információk folyamatos mentése, amely bármikor elérhető, onnan az adatok visszaállíthatók. Online mentési szolgáltatásunk a nagyvállalatok által használt metódushoz hasonlóan a mentés során egy, az illetéktelen behatolások ellen védett központi tárhelyre kerül adatainak másolata, így bármilyen hiba vagy szándékos károkozás esetén azok onnan rövid időn belül visszaállíthatók, a befektetett munka nem vész el.

Kapcsolat

Név:  
E-mail:  
Tárgy:  
Üzenet:  

Adja meg a képen látható biztonsági kódot: