Mod

Csoportwebhely

Microsoft SharePoint szoftvercsalád alapokon összeállított rendszerek, amelyek fő célja a csoportmunka támogatása, többek között fájlok megosztásával és projekt-kezeléssel.

Mire használható a csoportwebhely?

  • Dokumentumok verziókövetett tárolására: egyidejűleg többen is, közösen szerkeszthetik az adott fájlokat, ezzel hatékonyabbá teszi a munkát. Természetesen van lehetőség arra, hogy a szerkesztés ideje alatt más ne érhesse el a fájlokat. További hasznos funkció az offline szinkronizálás lehetősége; a gépre másolat készül a mappákról és azok tartalmáról, és amikor újra van Internet-kapcsolat, az új változatok szinkronizálásra kerülnek - az esetleges ütközések jelölésével.
  • Közös naptárak és névjegyzékek vezetésére, előbbiek a legfontosabb, az emberi erőforrások ütemezhetőségét hordozzák magukban, utóbbiakkal pedig naprakészen tarthatjuk a vállalat összes partnerének elérhetőségét.
  • Feladatlisták, projektek tervezése és felügyelete: Adott feladatok átláthatóan, tervezhetően jelennek meg, az aktuális készültségi szinttel együtt. GANTT-diagrammokkal minden érintett tevékenység pontosan nyomon követhető, az elkészült dokumentumok csatolhatók, így a projekt minden résztvevője könnyen eléri a munkájához szükséges információkat.
  • Workflow: a fentiekhez hasonlóan működő rendszer, ismétlődő feladatok elvégzésére. A lényeges különbség az, hogy lehetőség van arra, hogy a workflow automatikusan elinduljon, amikor valamilyen előre meghatározott tevékenység történik. Ilyen például egy hibajelentő rendszer, amikor egy felhasználó jelzésére több résztvevős, egymásra épülő feladatok indíthatók.
  • Web-funkciók: nyilvános weboldalak készítéséhez és belső közösségi oldalak, vitafórumok, felmérések kialakításához egyaránt.
  • Mivel a fentiek mindegyike egy rendszerben van, az azokkal elérhető funkciók korlátlanul együtt használhatók.

Csoportmunka támogató környezet létrehozása a Moddal

  1. Felmérés: Első lépésként felmérjük és megismerjük vállalkozása folyamatait, hol és hogyan lehet optimalizálni a csoportwebhely kialakításával. Ez alapján elkészítjük a technikai és folyamatterveket, amelyeket egyeztetünk partnerünkkel.
  2. Technológiai környezet kialakítása: A kész tervek alapján mérnökeink kialakítjá a háttérinfrastruktúrát, akár felhőből szolgáltatva, akár helyi szerverek használatával.
  3. Csoportwebhely felépítése: Ebben a lépésben feltöltjük a már meglévő adatokat, teszteljük, hogy a rendszer minden eleme az elvárásoknak megfelelően működik-e.
  4. Bevezetés és utánkövetés: A vállalkozások életében bármilyen új rendszer bevezetését elutasítás előzi meg, mivel a már megszokott munkamódszerek megváltoztatását hordozzák magukban. Mi több éves gyakorlatunkkal megtanultuk kezelni az ilyen jellegű problémákat, és azokat minden esetben sikeresen fel tudjuk oldani. 
  5. Egy új rendszer bevezetése nem ér véget azzal hogy kulcsrakészen átadjuk, megtanítjuk a kollégáit arra, hogy azokat hogyan használhatják eredményesen.
  6. Folyamatos felügyelet és fejlesztés: Mérnökeink a hét minden napján, a nap minden órájában biztosítják, hogy rendszereink folyamatosan üzemeljenek, és az ott tárolt adatok mindig elérhetők legyenek. De nem csak a rendszerek működését figyeljük, hanem az adatfelhasználási módokat is, amennyiben új fejlesztési pontot találunk szolgáltatásunkban, azokat minden esetben egyeztetjük.

ModMail+
csoportmunka támogatás

Az emailek felhasználási köre jelentősen kibővült, már nem csak két személy közötti kommunikációban használjuk azokat, hanem többszintű információt továbbítunk vállalkozáson belüli csoportok, vagy a vásárlóink felé. Az üzenetek kezelése, szortírozása a napi munkaidő egyre nagyobb részét veszi igénybe.

Információ átadásához, találkozók szervezésére, folyamatok ütemezésére, dokumentumok megosztására az áttekinthető munkavégzés érdekében egy felület használata szükséges. Ezeket, a közös munka céljára széles körű funkciókat biztosító megoldásokat nevezzük csoportmunka-támogató rendszereknek. Amelyek az általunk kínált elemekkel – úgy, mint garantált magas rendelkezésre állás, biztonsági mentés – kiegészítve egy átfogó szolgáltatásként értelmezhetők.

  • A beszélgetéseket csoportosító nézet használatával könnyen, egyben áttekinthető az azonos témában folytatott összes levelezés, dokumentum.
  • Lehetősége nyílik üzenetek megjelölésére, vagy határidőt rendelhet azokhoz a későbbi feldolgozás érdekében.
  • Szűrők hozzáadásával, valamint a kéretlen reklámlevelek automatikus blokkolásával az üzenetek kezelése kevesebb időt vesz igénybe.
  • Mappákat és almappákat hozhat létre, csoportosíthatja üzeneteit, címjegyzékeit, és megoszthatja azokat kollégáival, a gyorsabb és hatékonyabb információáramlás, valamint a feladatok pontos delegálása érdekében.
  • A fejlett kapcsolatkezelő megoldásoknak köszönhetően ugyanazon, összehangolt adatokat éri el a számítógépén használt levelezőrendszerbe és a mobiltelefonján egyaránt.
  • Naptár és feladatszervező funkciók támogatása nélkülözhetetlen, hiszen közvetlenül egy levélre kattintva hívhat össze új találkozókat az összes érintett bevonásával, ahol is a találkozóhoz szükséges információk mind megtalálhatók a levelezésben.
  • Áttekintheti kollégái időrendjét, amennyiben valamely meghívott a kijelölt időpontban nem elérhető, a rendszer azt már a meghívó elküldése előtt jelzik.

Kapcsolat

Név:  
E-mail:  
Tárgy:  
Üzenet:  

Adja meg a képen látható biztonsági kódot: