Mod

Szerviz

A legkiválóbb termékek is meghibásodhatnak egyszer. Az informatikai eszközök folyamatos rendelkezésre állása ügyfeleink jogos elvárása. Szakmai tapasztalattal, proaktív szemléletmóddal, folyamatos képzéssel, innovatív technológiákkal teszünk eleget ügyfeleink ezen igényeinek.

Szerviz vállalási feltételek

Hibabejelentés, információ:

  • Nyitva tartás: Munkanapokon: 900 – 1800 
  • Személyesen: 9024 Győr, Szent Imre u. 88. vagy e-mail: ugyfelszolgalat@mod.hu és a 96/510-062 telefonszámon. Fax: (96) 312-860
  • Szállítsa be a hibás készüléket. (A helyszíni garanciás termékeket kérjük, NE SZÁLLÍTSA BE! Hívja a márkaszervizt a jótállási jegyen feltüntetett telefonszámon!)
  • Ha garanciális a készülék, szükségünk lesz a jótállási jegyre és a számlára/számlamásolatra is.
  • Az üzletben dolgozó munkatársainknak adja át és mondja el részletesen, mi a hibajelenség!
  • Az átvett készülékről Szerviz Munkalapot (Megrendelőlapot) állítunk ki, mellyel később igazolja jogosultságát a termék átvételére.
  • Kérjük, ellenőrizze az Szerviz Munkalapra felvitt adatokat! (Különös tekintettel az Ön elérhetőségére.)
  • Átvételkor feltüntetjük a javítás tipikus ideje alapján kalkulált vállalási határidőt, fizető javításnál a várható vállalási díjat is közöljük. (A határidő betartására kötelezettséget nem tudunk vállalni, mert azt számos külső körülmény befolyásolhatja. Statisztikai átlag javítási idő: 4 munkanap)
  • Az elkészülésről e-mailben, SMS-ben vagy telefonon értesítjük ki. E-mailes kiértesítésnél a szervizelés költségét, és a hiba megoldását is közöljük.
  • Fáradjon be üzletünkbe, és a kapott Szerviz Munkalap ellenében átveheti a megjavított készüléket.
  • Kérjük, hogy a kiértesítéstől számított egy héten belül szállítsa el a megjavított készüléket! (30 nap után tárolási díjat számíthatunk fel, melynek mértéke 381 Ft/nap. 60 nap elteltével az el nem szállított termékeket megsemmisítjük. Ebben az esetben kártérítési igényt nem fogadunk el.)
  • A javítási folyamatokra a törvényben előírt jótállást vállaljuk.
  • A behozott adathordozókon, adattárolókon levő adatokért felelősséget nem vállalunk!

FONTOS:      Garancia keretében hardveres meghibásodást javítunk ki, szoftveres hibák, sérült vagy vírusos operációs rendszer, hibás felhasználói programok nem tartoznak a garancia körébe. Nem tartoznak a garanciális javítás körébe a helytelen telepítésnek, nem rendeltetésszerű használatnak, a kellékanyag elhasználódásnak, a gyártó által nem jóváhagyott átalakításnak, idegen beavatkozásnak, szakszerűtlen kezelésnek, helytelen tárolásnak, elemi kárnak, külső tényezőknek, (pl.: szennyeződés, folyadékok), áramingadozásnak, visz majornak tulajdonítható okokból keletkezett meghibásodások.

A fizető javítások bruttó díjai:

Kiszállási díj Győr belterületén: 3.000 Ft/alkalom Győr közigazgatási határától + 127Ft kilométerenként (oda-vissza utat alapul véve)
Asztali PC, nyomtató hiba megállapítás, diagnosztika 3.810 Ft  
Asztali PC-k javítása:   6.350 Ft/óra   
Notebook hiba megállapítás:    6.985 Ft  
Notebook javítása: 6.985 Ft/óra   
Monitorok javítása 6.985 Ft/db  Amennyiben a javítás költsége meghaladja ezt az összeget, árajánlatot adunk.
Nyomtató javítás:      6.350 Ft/óra   
Részlegszintű, nagy formátumú nyomtatók javítása 12.700 Ft/óra  
Adatmentés:   12.700 Ft/óra  
Szakértői, mérnöki munkadíj 12.700 Ft/óra  
Gyorsított ügymenet:     6.350 Ft    Sürgősségi díj ellenében a javítást 1 órán belül megkezdjük (a javítás költsége=sürgősségi díj+munkadíj+kiszállási díj)

Szervizben történő javítás esetén kiszállási, garanciális készüléknél javítási díjat nem számítunk fel.

Az árak a mindenkor hatályos ÁFA-t tartalmazzák! 

A MOD Számítástechnikai Kft. tanúsított minőségirányításával (EN/ISO 9001:2008), IT szolgáltatás menedzsmentjével (ISO/IEC 20000-1:2011), és információ biztonságával (ISO/IEC 27001:2013) még többet nyújt vállalkozásának.


Kapcsolat

Név:  
E-mail:  
Tárgy:  
Üzenet:  

Adja meg a képen látható biztonsági kódot: